czwartek, 15 stycznia 2015

Vanilla Sandalwood Village Candle

Testowania zapachów waniliowych ciąg dalszy :-) Na wstępie muszę po raz kolejny wyrazić swój zachwyt nad firmą Village Candle. Ich produkty są rewelacyjne ! Intensywność i naturalność zapachów są dużym atutem tych produktów. Po Egyptian Sandalwood zapragnęłam wypróbować kolejny zapach z "sandalwood" w nazwie i padło na Vanilla Sandalwood. Wydawałoby się, że to połączenie idealne - dwie cudowne nuty zapachowe w jednym. Moja opinia? Ta propozycja od VC jest dla mnie zastępcą Vanilla Satin od YC. Otóż, spodziewałam się, że będzie to zapach dużo cięższy dzięki obecności drzewa sandałowego. Niestety, ale dla mnie ta nuta jest ledwo wyczuwalna - znów dominuje wanilia. Tym razem jest to wanilia chłodna, elegancka, nie aż tak słodka. To zupełnie inna wanilia niż w ciasteczkowcach. Jest ona bardzo podobna do tej jaką proponuje nam YC w Vanilla Satin. 

[www.zapachyswiata.eu]

1 komentarz:

  1. Wąchałam ją dzisiaj na Deptaku ;) piękna ale i Egyptian kusi :D nie mogłam się zdecydować i wzięłam Patchouli i peppercorn

    OdpowiedzUsuń