wtorek, 13 stycznia 2015

Good Morning Yankee Candle

Good Morning jest to zapach z linii food&spice, czyli jedzeniowej. Gdy zaczynałam swoją przygodę z YC moja uwaga była skoncentrowana właśnie na zapachach słodkich, waniliowych, typowo ciasteczkowych. Po  pewnym czasie gust mi się zmienił i teraz celuję głównie w zapachy perfumowane. Swoją drogą, ciekawe kiedy znowu mi się odmieni ;) Tak więc...Good Morning obiecuje nam : Sok pomarańczowy i muffinki przyniesione wprost do łóżka, rozsiewają aromat cierpkiej pomarańczy, słodkiego groszku i pikantnego kardamonu. Hmm... Rzeczywiście czuć sok pomarańczowy i kardamon. Wyczuwalna jest też nuta charakterystyczna dla zapachów ciastkowych i cynamon. Mocno czuję taką samą słodycz jaka jest obecna w Christmas Eve, czyli bliżej nieokreślony ulepek. Przyznam, że zapach niczym mnie nie zaskoczył i jest bardzo podobny do innych przyprawowo-ciasteczkowych zapachów YC, przy czym jest bardzo słodki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz