poniedziałek, 3 listopada 2014

Yankee Candle Snowflake Cookie




Ola D. : Myśląc o Snowflake Cookie  pierwsze co przychodzi mi na myśl to domowe ciasteczka przygotowywane na Święta Bożego Narodzenia. Zapach jest tak niesamowity, że idealnie dla mnie wpasowuje się w klimaty świąteczne, kiedy na dworze jest zimno, pada śnieg a my uciekamy do domu, żeby się rozgrzać herbatą i zjeść domowe ciasteczka. Wyczuwalna jest oczywiście wanilia, która mnie osobiście cieszy bo uwielbiam ją obojętne czy są to perfumy czy woski Yankee Candle, oraz lukier. Osoby, które lubią ciasteczkowe zapachy nie pożałują zakupu. Snowflake Cookie nie należy do delikatnych aromatów lecz też nie powala intensywnością jak Midsummer Night, wystarczy odrobina wosku aby zapach cieszył nas przez długi czas. Jest przyjemny, idealny na chłodne dni i na pewno zaopatrzę się w kilka wosków.
Ola C.: Zaczynając swoją przygodę z Yankee jako pierwszy kupiłam (a właściwie przyniosła go do domu moja mama) ciasteczkowy świąteczny zapach. Było to trzy lata temu i nie mam pojęcia co to był za zapach, bo ani christmas cookie ani snowflake cookie ani nawet cream colored ponies to nie jest to. Każdy kto wchodził do naszego domu pytał "co znowu pysznego upiekłaś?" albo "co u was tak pięknie pachnie?!". Tak też jest ze snowflake cookie- bardzo przyjemny, realistyczny zapach ciasteczek.Osobiście nie czuję w nich za dużo lukru, lecz bardziej maślane ciasteczko ! Jest intensywny, ale nie drażni. Ja go uwielbiam i polecam każdemu ! 



Opinia producenta: Będziesz skakać z radości na wieść o nowym bożonarodzeniowym zwyczaju - doskonałych świątecznych ciasteczkach udekorowanych różowym lukrem. Urocze łakocie wypełniają dom zapachem, którego nigdy nie będziesz miał dość.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz