środa, 5 listopada 2014

Whiskers on kittens & Warm woolen mittens

Witamy Was w ten jesienny wieczór :-) Jak każdy maniak świąteczny, wraz z listopadem ja już zaczynam snuć klimaty zimowe. Jeszcze przed chwilą wchodząc na jedną z moich ulubionych naukowych stron , dowiedziałam się że w tym roku zima może nas nieźle zaskoczyć mrozami, co dla mnie jest bardzo miłą wiadomością :-) Tak więc czas podzielić się recenzją najbardziej zimowego zapachu od YC - Warm woolen mittens. Idąc za ciosem warto również wspomnieć o tzw. kotach czyli Whiskers on kittens , gdyż te dwa zapachy często idą ze sobą w parze. No to zaczynajmy :)





Warm woolen mittens


Ola C.: Są zapachy gryzące w nos, ostre. Są też zapachy niezwykle ciepłe i otulające. Rękawiczki należą do tej drugiej grupy, powiedziałabym nawet że są najcieplejszym zapachem od YC. Tak realistycznym, że już chyba bardziej realistycznie być nie może. Wyobraźcie sobie wełniane rękawiczki wyprane w najbardziej luksusowym płynie do płukania. Te rękawiczki suszą się na grzejniku, a gdy bierzemy je w ręce są cieplutkie i wełna lekko skrzypi przy dotykaniu. Tak właśnie pachnie warm woolen mittens - niesamowicie ekskluzywnie, CIEPŁO i otulająco. Testowałam sampler (palony jak wosk) i już przy bardzo małej ilości w kominku zapach jest intensywny i szybko się rozchodzi po pokoju. Poluję na dużą świecę, są momenty kiedy przeglądam ebay i w desperacji mam ochotę zamówić ze Stanów, ale zdrowy rozsądek mi podpowiada że głupotą jest opłacenie przesyłki droższej niż sama świeca :) Dlatego cierpliwie przeglądam nasze polskie portale i wierze ze wkrótce znów będzie dostępna :)


Ola D.:  Warm woolen mittens jest ciepłym, przyjemnym i subtelnym zapachem, idealnym dla osób o upodobaniu do delikatnych aromatów. Jest rzeczywiście wyczuwalny krem nivea otulony perfumeryjnym zapachem. Podoba mi się i myślę, że kupiłabym świecę ale jednak przemawiają do mnie intensywne zapachy jak Natures Paintbrush bo to jeden z moich ulubieńców.



Whiskers on kittens

Ola C.: Nie ma chyba osoby której nie urzekłaby ta słodka naklejka! Niestety "zmorą" YC są przepiękne naklejki które podbijają nasze serca i portfele :) Szczerze mówiąc ciężko mi sobie wyobrazić sytuację ,że ten zapach by się komuś nie spodobał. Jest delikatny, moim zdaniem bardzo uniwersalny, dla każdego. Jest bardzo przyjemny i podobnie jak kolega wyżej - bardzo ciepły. Jest to jednak zapach perfumowany, słodki, a kolor wosku idealnie odwzorowuje jego klimat. Ciężko jest mi go jednoznacznie opisać, bo jest to zapach niepodobny do żadnego innego z którymi się do tej pory spotkałam w YC. Mi się kojarzy z bezpieczeństwem, kocem i gorącą czekoladą. Jednym słowem - strasznie przyjemny, elegancki i domowy. Tak milutki jak te kiciusie na naklejce :) Jednak w tym starciu dla mnie zdecydowanie wygrywają rękawiczki.


Ola D. : Whiskers on kittens w tym temacie mogę wymienić tylko same zalety. Jest to przecudowny, ciepły i otulający zapach perfum. Wyczuwalna dla mnie jest domieszka wanilii oraz śliwki. Intensywność jest średnia i utrzymująca się zadziwiająco długo w pokoju. Jestem zachwycona obrazkiem kotków, który mnie urzekł i dla samego zdjęcia mogłabym kupić tą świeczkę. Same zalety , wad dla mnie nie ma, uwielbiam koty :) Moim pierwszym wyobrażeniem  jeśli chodzi o Whiskers on kittens był domek na wsi zimą, babcia krzątająca się w ciepłej kuchni a kotki ukryły się na piecu kaflowym i leniwie spędzają słodkie dni, grzejąc się nawzajem :)









6 komentarzy:

  1. Oh, ależ mnie skusiły te recenzje do zapolowania na woski w tych zapachach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się że woski to już sprawa niedostępna :( zostały nam słoje, albo w najlepszym wypadku jakieś samplery cudem dorwane;)

      Usuń
  2. Chyba jestem dziwna, bo mi ten zapach Kotów w ogóle się nie podoba, śmierdzi mi starą babą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach pięknych dobrych perfum, oj dorwałabym duzy słój, ale ich ceny to już inna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ceny są kosmiczne. Chociaż powiem szczerze że im dłużej w tym "siedze" tym moja granica się zmienia i kiedyś nie kupiłabym żadnej świecy, przez długi czas ograniczałam się do wosków, a teraz... mam już 3 świecie ;D

      Usuń
  4. Chętnie bym przygarnela whiskers on kitten :)

    OdpowiedzUsuń