piątek, 7 listopada 2014

Yankee Candle November Rain




Yankee Candle November Rain


Ola D. : Słyszałam o nim wiele dobrego, a poza tym podobała mi się naklejka :) , więc postanowiłam go przetestować. Prawdą jest, że nastraja nas bardzo jesiennie, wytwarza wokół siebie aurę ciepłego listopadowego  dnia. Zapach jest świeży,  dość intensywny ale bardzo przyjemny.  Wyczuwalne są mokre liście, zapach deszczu, subtelne męskie perfumy oraz bursztyn. November Rain urzekł mnie swoim ciepłem, może dlatego, że uwielbiam jesień i te piękne ciepłe dni, nawet wtedy kiedy spadnie deszcz. Lubię bardzo ten aromat i teraz rozumiem te wszystkie pozytywne opinie o nim, na pewno jeszcze z niego skorzystam:)





Opinia producenta : Zapach jesiennego, ciepłego deszczu, mokrych liści, ciepłego bursztynu i rześkiego powietrza.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz