czwartek, 6 listopada 2014

Yankee Candle Bright Copper Kettles




Yankee Candle Bright Copper Kettles


Ola D. : Moje pierwsze spotkanie z Bright Copper Kettles odbyło się zimą rok temu i muszę przyznać, że się nie polubiliśmy. Zapach wydawał mi się nieprzyjemny i nie w moim stylu. Nie dawno znowu się spotkałam się z tym aromatem i tutaj zaskoczenie bo bardzo mi się spodobał.  Jesienna pora roku i od razu inne odczucia. Bright Copper Kettles jest bardzo przyprawowym zapachem oraz niezwykle intensywnym. Na pierwszy plan wysuwa się cynamon, następnie goździki oraz gałka muszkatołowa.  Jestem zaskoczona bo nie sądziłam, że mi się spodoba ale jednak. Kojarzy mi się z wolnym dniem od szkoły, pracy itp. Kiedy możemy późno wstać z łóżka i powędrować do kuchni, żeby zaparzyć sobie pyszną herbatkę, która nas rozgrzeje i pozytywnie nastawi na resztę dnia.

Ola C. : Przyznam się od razu, że nie odważyłam się zapalić czajnika :) Przy wąchaniu na sucho jego moc wydaje się być tak powalająca, że już miałam wizję wietrzenia mieszkania. Dla mnie pierwsze skrzypce grają goździki, duuużo goździków. W tle przebija się cynamon. Gdzieś w tym wszystkim jest słodycz, ale nie jest ona w stanie złagodzić całości. Jest to typowy przyprawowiec i na pewno nie dla osób lubiących delikatne zapachy ! Mi nie przypadł do gustu- za dużo goździków,cynamonu i w zbyt dużym stężeniu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz