piątek, 12 grudnia 2014

Lemon Pound Cake Village Candle

Dziś kilka słów na temat zapachów firmy Village Candle. Bardzo długo się opierałam tej firmie bo wydawała mi się podróbą YC i nawet nie chciałam wąchać dostępnych zapachów. Któregoś razu będąc na stoisku zobaczyłam że z VC jest dostępny zapach Egyptian Sandalwood. Bardzo lubię zapachy z sandalwood w nazwie, a dodatkowo byłam bardzo rozczarowana bo w grupowym zamówieniu z UK zamawiałam Sandalwood z YC, a akurat ten zapach do mnie nie dotarł. Tak więc kupiłam samplera z VC i kiedy odpaliłam... byłam bardzo zaskoczona jego intensywnością ! Zapach jest przepiękny. Zachęcona, dziś kupiłam Lemon Pound Cake również z VC. Cóż, gdybym chciała wyrazić swoją szczerą opinię na temat tego zapachu to ktoś by mógł pomyśleć że zapłacono mi za reklamę. Tak więc powiem tylko tyle - jestem zachwycona ! W ofercie YC jeszcze nie trafiłam na tak realistyczny i smakowity zapach. Czuję jakby przed nosem leżała mi świeżo upieczona, wilgotna, waniliowo-cytrynowa babka piaskowa. Jednym słowem - polecam , próbujcie !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz